Boldog Iskola cím idén is!

Legyen jobb velünk a világ!
Célunk, hogy a Boldogságórák vidám és élményekkel teli feladatai, játékai és gyakorlatai lépésről lépésre elősegítsék a derű és életszeretet
kibontakozását.

Neveljük boldogságra is a gyerekeket!

Boldogságóra

 

A 2021-22-es tanévben iskolánk sikerrel vett részt a Jobb Veled a Világ Alapítvány által meghirdetett Neveljük boldogságra is a gyerekeket! pályázaton, így örömmel függesztjük ki iskolánk falára a 2022-23-as tanévben a Boldog Iskola címet.

Az alapítvány 2014-ben indította el Boldogságóra programját, melynek fővédnöke Prof. Dr. Bagdy Emőke. Megfogalmazása szerint:

Arra törekszünk, hogy a Boldogságórák derűs és élménygazdag feladatai fokról-fokra kibontakoztassák a derűt és életszeretetet. Gyermekeink így a jövőbe vetett hittel, bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat, majd boldogságra képes emberré válhatnak.”

A Boldogságóra program mind a tanárok, mind a gyermekek lelki jóllétével foglalkozik. Jó kiegészítője az iskolai munkának, lehetőséget ad a testi-lelki egészség megtartásához szükséges tényezők tanulmányozására és tudatosítására.

A Boldogságórák megvalósításának lehetséges terei:

  • osztályfőnöki órák
  • bármilyen egyéb tanórák (pl.: etika)
  • kulturális, sport és szabadidős foglalkozások

Boldogságórákat tartó pedagógusok:

  • Németh Jánosné 4. K osztályban
  • Literáti Tünde 1. K osztályban (akkreditált boldogságóra tréner)
  • Molnár Mónika 7. K osztályban

Mottónk:

A változás olyan ajtó, ami belülről nyílik.

A Boldogságórák célja nem az, hogy problémamentes életmodellt állítson a fiatalok elé, hanem hogy vezérfonalat adjon, hogy könnyebben nézzenek szembe a kihívásokkal, képesek legyenek megbirkózni a problémákkal.

A Boldog Iskola cím megszerzése egyben a további egész iskolai létet átszövő közös szakmai munka kezdete.